new york, new york

Jepp, idag har jag kollat lite biljetter till new york. Kul va?
Va inne på elin klings sida för någon dag sen och såg att hon reser kors och tvärs till NY och jag har ju alltid varit nyfiken på den staden.
Hm, man tycker ju att jag skulle ha lugnat mig med rese historien men det har nog bara blivit tvärtom.
Så i början på nästa år tar vi ett flyg till new york en vecka. Däremot ska det nog väntas med att boka för nu ä priserna skyhöga.

Vad blir nästa stop efter det? asien låter som en ide, lite av tropikerna måste man få uppleva.

Nu är det alltså nästan bara en månad kvar till mor kommer hem, om jag känner henne rätt så skulle hon vilja stanna minst ett halvår. Lill mamma, jag tänker på dig ibland.


Det var någon som yrande om att det var drag på olles ikväll men det blir nog bio och vinmys
Föresten, jag tror att jag fortsätter med att sätta in lite LA bilder då och då.

 
Pretty Woman stegen i hollywood för oss som älskar den filmen


 

Santa Monica Ca Uppvisning av några super roliga breakare



 

Töööööönt! Försöker med mina krokiga fingrar
LV aka Las vegas homies



Det här är min uppgivna min, lite mindre gracioso
(don´t make me uppgiven)



Christoffer har ett peddo leende.


I´m out guys





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: