Har ni hört?

Jag fick höra av mona idag att 7 eleven ska komma till vännäs?
Är det sant så kommer jag vara för evigt tacksam, det vore fantastiskt att ha något som är öppet till längre än 7 typ.
Och dagens Buu gick genast till öppettiderna i vännäs.

Nåja, idag har jag och mona varit och luchat på great eastern, men tydligen har jag missat något indiskt i stan som jag måste kolla in nästa gång.
Ja det var kul att träffa henne och gott med kaffe :)


Och på tal om kaffe så skulle jag så gärna vilja starta upp starbucks här upp i norrland för det är ju seriöst något jag för alltid kommer älska.
För er som inte vet vad starbucks är så är det en kaffe kedja som säljer så många olika sorters kaffe och frappo´s som helst. Gosch det är så gott.
Så jag tror att det är mina nya företags planer.
Förutom det så peppade mona mig till att ta tag i plugget, åtminstone lite så efter jul blir det troligtvis att plugge matte (SNARK) en termin och se hur det går.
För hoppningsvis går det bättre än det gick i skolan för jag suger verkligen på matte.
Plus att jag funderar på dyslexi kursen (Ja, jag har det. Skäms dock ej) för jag tror att den skulle hjälpa mig mycket.

Bla bla, det här vart väldigt informativt haha om det ens är ett ord.
Det är nu fredag och det betyder att det blir middag, ut på prommis och sen idol med cicka, kanske till och med ett glas vin skulle jag kunna tro, för imorgon är det jobb som vankas.
Tipp Topp

Den här skönheten vill jag köpa inom kort
dock bara huset än så länge



Jag vill typ pussa på den.



Christoffer och hans favvo frappe strawberries and creme
smakens eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: