Una coca cola por favor

Ah ni, det är ju tisdag och man har varit ledig. Halv sjuk som vanligt.
Promenad med maciel och städ av kläder.
Jag och cicka och lyckats slänga 2 sopsäckar med kläder, skor och väskor, förstår ni vilken lycka? jag trodde aldrig att jag skulle klara av det, alltså pungråtta vad mycket man samlar på sig. Trasiga linnen, skor som inte ser ut som skor längre, väskor med hål i? varför? det är ju verkligen terapi att rensa.
Ehm, ja nu på kvällskvisten har vi varit iväg till villan och fått välja lite grejor som vi vill ha med.
Hittade bland annat en bok från 1500- talet. Var bara tvungen att ta hem den, FÖRSTÅR NI HUR MÅNGA SOM HAR TAGIT I DEN BOKEN? ah endast av den anledning och att den är cool ville jag ha den, lite nostalgi.
Annars var det lite gls och diverse tjoffs som ska hämtas.

Ah imorgon ska jag börja ett jävuls pass och efter det har jag helgen, jag är väl inte så hyper taggad.

Förutom det så ska jag lätt börja simma, på iksu, fast jag är mest sugen på vattengympa,oousch det är bra grejjer det.
En annan grej jag måste börja med igen är att ta mycket bilder,
jag bjuder på en bild från i fredags tills vidare
På väg till jonis kalas 


Hon är min favvis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: