so live your life

Ja ni kära läsare. Idag har sandra gjort mycket men lite. Det är tisdag och jag har varit ledig exakt hela dagen. Planen var att köra till stan i ovädret och klippa mig, men sen fick jag post. Post paket är extremt roliga.Fick hem lite hårvårds produkter så jag har haft en mindre spa dag idag en stund och efter allt sånt roligt tog jag fram symaskinen och sydde.
Paah, vilket pådrag det är att sy, jag vart så less på slutet att jag trampade gasen i botten för att få färdigt skiten,

Nu har jag äntligen ett stycke mindre jeans vilket känns bra för nu kan jag kanske ta mig till att använda dom. Jag varnar dock, kolla ej nära. Its a no no.
Äh jag har aldrig varit riktigt bra på sy, men jag kan bli för ¨på fredag blir det stan minsann och då ska det köpas tyg tyg tyg. Kul va?
Dom som känner mig himlar dock med ögonen jag berättar, kanske för att dom vet att det är mycket snack och lite verkstad. Men jag ska motbevisa. HALLA!

Ikväll ska vi gå på en prommis och imorgon ska jag och maciel iväg och bada.
Shit, det är fan roligt att bada, vi är ju verkligen retards på badhuset.

Nåå,

Hejba



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: