Piece of cake

Hallelåja

Vilken fabuloso helg egentligen,
 Medans alla har halloweenat  har jag jobbat men det har ändå varit grymt värt när jag har fått jobba med emma.
Hon är rolig plus att hon lär mig massa saker hela tiden, man känner sig någorlunda obildad.

Nåväl, jag hoppas ju att ni också har haft en bra helg.
Idag efter mitt eviga pass på jobbet rusade jag hem, hämtade cicka och siba och därifrån bar det iväg till flygplatsen där vi hämtade pappa och jeff som har varit på egna äventyr.
Kom på mig själv sitta och trivas inne på flygplatsen, Har ni tänkt på att det alltid luktar flygplats när man är på en flygplats? jag gillar ju den lukten och ville bara hoppa på ett flyg. Spelar ingen roll vart, bara bort från lilla tråkiga vännäs, umeå och sverige.
Jag och cicka fick sedan en parfym var, DKNY till moi och Hugo Boss till cicket, nu kommer vi lukta gott.

Äsch det finns så många ställen jag vill åka till.
Maciel, du är på att resa till värmen med mig efter eran tripp till sydamerika visst? Kung

Nu har jag också bestämt mig för att ta tag i mitt Mary Kay:ande och sätta fart på vardagen igen,
Efter ett par månader av vila känner jag att taggen börjar komma tillbaka.

Hur som helst, jag ska fortsätta att äta på min extremt goda köttfärsgryta aka "chilli".

Tjing balla bacon

Postat av: Maciel

Haha, lätt att jag är på!

"tjing balla bacon"

!? HAHAHAHA

2008-11-04 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: