Tennis (viva la vida)

Hallå hallå igen!
Nu är helgen nästan över, det har varit mysigt men kallt som fan.

Jag och cicka drog till sörmjöle och spenderade lite quality time together, grillade, såg hockey, spelade tennis, promenerade och frös. Huvva det var så satans kallt, går inte att beskriva.
Hur som helst så tog vi våran pick och pack och kom hem idag.

Ska iväg och käka middag hos mor och far.
Fick just veta att min bror kanske drar till usa ett år. hoppas dock att han far den tiden vi far (alltså september) det skulle vara väldans roligt.

Eh annars kanske jag hade nått annat nytt på lager som jag har gått och tänkt på att jag ska skriva men jag har helt glömt bort. Det kommer, men alltså seriöst, svarta oliver, hah hur kan man klara sig utan dom.
Kardemumma!

Nåväl, nu blir det lite sköta om sig själv med inpackning och raka ben och måla naglar och sen är man på gång för en ny vecka igen

Hejba




Jo just fan, det här inlägget dedikerar jag till coldplay som fan och deras nya album och att jag lätt ska se dom om dom kommer till sthlm. yeah det blir guld!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: