HJÄLP!

Vart är världen på väg. Jag har sett alldeles för mycket blod för mitt eget bästa idag.
Mådde uselt just då och har ångest över att någonsin behöva vara med om en olycka, Fuck

Usch två olyckor mitt på storgatan direkt efter varann.
image3

näe inge mer sånt.
Däremot har jag gått lös på alla möjliga färger idag för solen var framme och då blir man sugen på friska sommar färger.


Jag känner mig lite splittrad dock när det gäller vad jag ska hinna med att göra i helgen det råkade hända så vansinnigt mycket och helgen efter det är det dop och YRAN. det blir ju mulle.
näe jag ska sätta mig och knapra på lite vindruvor och njuta av min lediga dag och helt förtränga det som annars har hänt.
Annars mår jag bra föresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: