sunday morning

Gomorron .

Jag har just hunnit beställa efter lite bilder igen, jag tror att det börjar bli ett beroende det här.
Och nu såg jag just att jag hade livit utmanad av maciel, bäst att sätta igång

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Okej, alltså för drygt tio år sen iaf så hade familjen lundberg just flyttat till Sverige från Tanzania, så jag skulle kunna tro att jag just hade börjat lära mig lite svenska och fått lite nya vänner och hade sommarlov. those were the days
2. Vilka fem saker finns det att göra på listan idag? hm, när jag vaknade fanns det fem saken och det var, äta , måla balkongen, fara ut på utflykt, fota, se fotboll (tydligen) , vinka hejdå till cicka.
Men nu blir det inget måla balkong så jag lägger till : umgås med ida,
3. Godis jag gillar: All godis förutom dom ihåliga lakritsarna i gott och blandat påsen och mest gillar jag malaco truly juicy påsarna.
4.Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Jag antar att jag skulle flytta till LA, eller iaf köpa ett hus där, resa, köpa märkes kläder av rang, göra ett bröstlyft, haha nä men skänka pengar till fattiga i afrika, ge bort pengar till min familj och syskon och cickas familj och syskon, och sen skulle jag nog försöka få fram lite hårprodukter som är bra för afrikanskt hår. Typ bli egen förestagare. yes vilka framtids mål. hhaha
5. Städer/orter som jag har bott i: Dodoma, morogoro i tanzania, Bjurholm, Vännäs, Vännäsby



(pappa och siba är fina som vanligt)


Äsch nu ska jag duscha. hejsvej


Postat av: Maciel

Vilken söt pappa du har! Jag ville träffa dig också. Vilken tur att du kom sen :)

2008-07-01 @ 08:48:46
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: