SEMESTER!!!

Åh jag är så lycklig över att jag har semester nu.
Det började med en härlig sovmogon till 11.20, det var inte igår man sov så länge.

Sen blev det stan med rico, maciel och hugo.
Rusta bland annat, alltså den affären är rolig ibland, sen stan på jeans search och mjukglass och efter det middag hos svärmor.

Åh vi har typ haft myror i brallan hela dagen.
Jag satt med ett album, donade och fixade, roligt som fan men jag vart lite uttråkad och ringde ida.
Så det bar av till vännfors för lite mys och fiske, haha lite napp men ingen fisk.
Om det är någon som har det minsta tålaodet i världen så är det ju jag. Även fast inte jag fiskade, det är illa

Fika och erotikfilm på tvåan med hennes föräldrar och sen hem, eller inte hem utan ut på en bil tur.
Nu är vi dock hemma, har donat mer med albumet men det tar tid så jag funderar på göra av med lite pengar och skicka efter lite fler bilder, men det kan hända att det får bli imorgon istället för cicka börjar bli lite grinig på att jag sitter här.

men vi hörs imorrn gott folk.
puss och hej

här kommer en sammanfattnings bild typ??

(ida och cicka)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: