Lost!

En riktigt seg morgon. Iväg på jobbet, helt otaggad, mer otaggad än vanligt.
Kände att den kalla vinden på väg till bilen gjorde sitt.
Sommaren är lost in space

Igår var bra, jag hjläpte maciel med möblering och vi pratade om deras nya tillskott som ska hämtas idag.
GAAAH, EN LITEN HUND, JAG KOMMER ÄTA UPP DEN

och igår såg vi Sex and the city på bio.
Helt fantastisk film, till och med cicka och rico tyckte det.
incredible

Hm idag tror jag att vi ska till stan en sväng och göra av med lite pengar.


(Här kommer lite bilder som är tagna med den nya kameran)



PEACE!!!!

Postat av: Maciel

haha, men seriöst. fin bild på mig. ha-ha

2008-06-28 @ 23:58:02
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: