xoxo

godmorgon.

Det är minsann fredag, och jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna.
Började jobba i onsdags och på kvällen umgicks jag lite med flickorna, alltså ida och elina. Det var väldans trevligt att få en liten pratstund med dessa två.
Torsdag var det igår, det var rätt lungt, var ute och gick och fick för det stora blåsor av min iofs helt oanvända skor men jag gillar inte att ha ont så jag håller mig till mina andra "gå skor", därefter for jag till vännäs och träffade maciel, hon är rolig och var trevligt sen kom ida förbi hemma innan jag skulle iväg på jobbet.

När jag kom hem från jobbet hade jag den genialiska idén att fara ut och cyckla, vi pumpade upp gamm bettan och for ut på en lång och skön cyckeltur, skööönt.

yes, nu är det fredag och jag ska väl iväg och handla nå grillkött så vi kan grilla ikväll när paloma och ilay kommer.
håll tummarna för vädret gott folk.

IDAG ÄR DET 2 MÅNADER KVAR TILLS VI ÅKER OCH SER COLDPLAY OCH IMORRN ÄR DET 2 MÅNDER TILLS VI SITTER PÅ FLYGET PÅ VÄG TILL LA.X!

shit, det är så mycket man ska hinna innan dess.
men det skiter jag väl i idag.

nu kommer lite bilder

 
(not good elina, men du är snygg ändå)

 
(Umeälven från brånsbron)

 
(Cicka agerar model)


(Jag .)



PEACE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: