semestern är snart slut. gosch


Näe jag insåg just till min stora förvåning att jag börjar jobba på onsdag, jag är inte positivt överraskad.
alltså jag har ändå börja tänka lite långt hr jag märkt på sistone.
typ, hur kommer mitt liv se ut om 10 år?
alltså då är jag 30 och har förmodligen 30 års kris eller kanske till och med redan ångest inför 40?
och sen kanske jag kommer ha 2 barn redan? förmodligen kommer jag ha ångest för att do börjar bli stora och inte kommer ha så stort mamma behov längre och då kanske jag tänker att jag vill ha ett tredje barn bara för att få tillbaka bäbis mamma behov känslan?
Och sen alltså, vad har jag för jobb? jobbar jag fortfarande där jag jobbar nu så är det ju någon som får tillåtelse att skjuta mig PÅ RIKTIGT!!
Kommer jag och christoffer fortfarande va tillsammans? kommer jag bo i hus eller kommer jag bo i en på tok för liten lägenhet och fortfarande drömma om hus?
Vad kommer jag ha för bil, kommer jag ha min dröm bil och behöva leva fattigt för att betala av skiten.

eller, vänta nu, nu kommer den.
KOMMER JAG HA BLIVIT MILJONÄR FÖR ATT JAG HA VUNNIT PÅ LOTTO?

haha sannolikheten är ju minst sagt minimal, men drömma kan jag minsann.
Och föresten, vilka kompisar kommer man ha kvar, det finns ju väldigt få som man har genom livet? vilka kommer det vara?
eller kommer jag ha tur och ha kvar allihopa plus lite till?

åh jag är så nyfiken på framtiden och vad den har att erbjuda.
Man kanske ändå ska leva efter att ta en dag i taget? det känns som att vad som helst kan hända!
CARPE DIEM.

yes yes så blir det.

Men okej, jag har iaf just duschat, ser på lite volleyboll (china - japan) jag hejjar på japan.
mm och ikväll så ska vi käka på invito som det ser ut och sen ska vi återkomma till vännäs och ha roligt, dricka littegranna kanske.
och träffa gamm vännäsborna som man inte har sett på år.
Det kan bli kul, jag är positiv.'

PEACE!
'



(så här intelligent kan jag se ut)

Postat av: Annelie

Jobbar du kvar där du jobbar nu lovar jag att jag ska skjuta dig, PÅ RIKTIGT!

2008-07-13 @ 17:25:07
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: