1 mil

ÄNTLIGEN KLARADE VI BROARNA RUNT ALLTSÅ EN MIL.
det suger dock att det kändes som en evighets sväng faktist. att man aldrig har gått så långt förut? hm ah vissa kanske tycker att vi suger men jag är stolt som stryk, vi som har gruvat oss i 2 månader typ. men nu är det avklarat och nya mål väntas.

Hm Igår var det iaf trevligt att grilla med johanna, maciel, rico, joel cicka mateo och ett flertal inhopp.
Och nu vankas vännäsdagarna. jippi för jobb fredag kväll? eller inte.
 Nu är ju den stora  frågan här igen, volleyboll eller inte volleyboll i höst? I dont think so i´m afraid.
Det skulle va hemskt roligt att börja med nått nytt, typ afrikansk dans, kanske ska ta tag i det.
Om någon är på så är jag vansinnigt på. haha

justd, det kommer snart bilder från igår och sånt

PEACE!!!

Postat av: Anonym

Herregud! Jag är på! JAG ÄR SÅ PÅ!

Och sen tycker jag att ni är duktiga på att gå. Puss!

2008-07-11 @ 15:29:09
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: