tillbaka

Nu är jag hemma från stan.
Fick med mig maria, vi försökte vara effektiva men det var väl inte någon stark sida idag. Jag köpte en grej och inte ens till mig själv utan en av dom sista julklapparna och en frappe på starz medans maria kanske var lite mer på.
På tal om starz så gick strömmen medans vi satt och drack kaffe och det var ljus tända överallt. Helt klart mysigt.
Det måste ha varit konstigt för dom som skulle in i up2 och allt var svart men folk satt fortfarande kvar och mös.
Tanken slog mig just att saker kunde ha blivit stulna hur lätt som helst utan att någon hade märkt det? hm

Ah som sagt, det var en julklapp så jag måste nog försöka göra det sista rycket imorgon om jag så orkar, det lär vara så smockat. Och jag hatar folk i juletider. Det gäller fan att vässa armbågarna..

Titta! mina lockar har verkligen börjat komma fram nu
Dom är dock endast fina när håret är uppsatt, ser ut som skit annars.



Näe, nu mat och sen blir det nog en lugn fredagkväll.


Adjöken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: