Sukee sukee

Satt och tittade igenom som old pics och hittade dessa närbilder som vi tog just innan batteriet tog slut i USA.
En helt sjuk grej föresten var att batteriet till kameran höll från att vi drog från vännäs till natten innan vi flög hem till sverige, ganska fantastiskt tycker jag med tanke på att jag knäppte upp mot 500 bilder + allt som raderades också.
När jag ändå talar om kameran så har jag hittat ett perfekt objektiv som jag ska önska mig i julklapp. Den är lite dyr men hoppas kan man ju alltid.

                                      

Postat av: Frida

Gillar bilderna! riktigt härftigt med närbilder. följer nån kamera med på lördag?

2008-12-11 @ 18:54:16
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: