PS. i love you

Good morning sweden, hade jag lust att skrika ut imorse på balkongen av någon väldigt konstig anledning.
gjorde inte det utan tog mig en bit mat istället.
Idag är det fredag och egentligen skulle christoffer vara ledig både idag och imorgon men ingen av dagarna ska han vara ledig, typiskt va?
Ja vad gör man, jo man passar på att dra till stan och inhandla julstassen + lite häng, det är en dålig bra ide men tanke på att kontot är typ rensat och det är inte löning förens på tisdag men några undangömda pengar har man säkert.

Visst är det konstigt att man på något sätt alltid tar sig råd för att va på stan även fast pengarna är obefintliga?
typiskt sandra grej
- jag är pank men jag bangar ändå inte.

på söndag blir det till att bygga pepparkaks hus, det är ett måste innan jul.

Jag har blivit helt förälskad i ljuskronor, och jag måste bara ha en om vi ska flytta, det är så jäkla snyggt.

den här skulle jag inte banga på att lägga ut 4999:- för, cool va?



Falling Diamond

Lite annorlunda än dom vanliga ljuskronorna

Postat av: Frida

jävligt läcker..

men vart ligger det lilla huset som ni varit och tittat på?

2008-12-19 @ 11:15:23
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: