En klapp på axeln

Idag har jag varit hemskt effektiv.
Slutade jobba kl 15, därefter bar det hemåt för att trycka i mig en bit mat och för att sedan stressa in i det sjukt dåliga vädret till stan. Innan det hann jag dock hämta ut paket och lämna igen en film.
Det tog dryga halvtimmen att köra in pga det fruktansvärda vädret.
Väl där blev det ett besök å ÖB där jag gjorde några fynd, haha I love that place.
Ett tips, tandborstar är billiga på Överskottbolaget, nåja snabba ryck ner på stan för att avverka lite punkter på min lista. Fort som fan gick det och pengar hann jag göra av med men icket till mig själv för det var julklappar som stog högst på listan. Efter en timmes powershopping hoppade jag in i bilen och lyssnade glatt på "mammas nya kille" på P3 som är mitt favvo proga, guuuud vad jag skratta.
Mitt sista mål för dagen var EM där jag skulle kolla eventuella pynt. (Jag älskar pynt) men icket hittade jag något, däremot fick jag christoffer med mig därifrån och sen bar det av till "westside" där vi käkade en väldigt god middag och sedan hem i slasket.

Puuh! Nu har jag också hunnit slå in ett x antal julklappar och hämtat en symaskin som ska hjälpa mig att sy kappor till 2 tomma fönster. Bilder kan tänkas komma imorgon!
Jag är heelt slut men jag kan säga att jag har gjort allt som stog på min lista och lite till.
Nu är det alltså kvällfika som vankas.

Klart å betatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: