pulsar

Men hallelåja
Mellan allt jobbande och ta igen tid med liten så fotar jag med min nya lilla smidiga kamera
sinnesjukt mycket lättare att ta med sig och jag behöver inte en extra väska för att bära den, king va?
trots sämre kvalla än på min 7D såklart så leverar den ändå tycker jag, dom har blivit bättre med tiden dom där små.
Förutom fotandet så är det en del inköp till den lilla här i familjen som bockar av kläder med jämna mellanrum, nu är det då alltså vårstassen som är inköpt och efter det måste det fyllas på med nederdelar.
Hittils har vi köpt en skaljacka,mössa och vantar på polarn och överdragsbyxor från lindex.
Förhoppningsvis är det något han kan fortsätta ha till hösten också när det är förskoladags (oj oj oj)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: