1 helt år

Dexter fyllde året i lördags, vi slog på stort och hade lägenheten full med både släkt och vänner
fika i mängder fanns och killen som fyllde var på bästa humöret
kunde faktist inte ha blivit bättre
tårta var han då inte speciellt förtjust i, och förutom det fanns det allt från potatisbakelser, rimbo bullar, dumlekakor till cakepops och födelsedagståget var självklart på första parkett
så himla mysigt
året har gått så himla fort att det faktist känns overkligt
måste nypa mig själv
titta igenom bilder för att påminna mig själv om hur mycket som faktist har hänt under det gångna året
en berg och dalbana av känslor och händelser, oj vad vi har varit med om saker
våran lilla älskade busunge till kille är så självklar i våra liv, det är som att det inte har funnits något annat
kan inte tänka mig något annat
och inte nog med allt så är han den charmigaste av dom alla, han har så mycket hyss för sig att ingen kan ana
hans skratt går inte att hitta hos någon annan
hans krypstil är oslagbar
hans minspel får mig att ligga ihopvikt av skratt
han är livet, full av liv, våran bästa människa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: