Baby me

Snacka om att man fick sig en tripp down memorylane från gamla album..
Nog för att man inte minns nått från när man var bebis men känslan finns konstigt nog ändå kvar, kanske är det just för att kort finns kvar och man har skapat sig en egen känsla på senare dar, vad vet man.
Hur som helst så fick jag med mig ett album hem från mor och far, den då jag är nyfödd och uppåt. Nog för att jag har kollat i den många ggr, men aldrig har dem varit så intressant som nu. Har aldrig själv sett någon likhet utseende mässigt mellan mig och Dexter, men nu äntligen
Sjukligt lika faktist, som bär nästan
Om man bortser från att jag hade minst 7 valkar på varje arm och dubbla på benen, och hade mörkt lockigt hår istället för blont rakt så är vi samma typ:)
Ska visa så ni får se, nu tog jag dock bara en snabb på jag och mamma när vi myser på en soffa mega mega långt härifrån


Postat av: Anonym

Cute!

2011-10-05 @ 21:45:59
Postat av: Ida

älskar gamla bilder!

2011-10-06 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: