produktfoto

Herregud, idag har jag lärt mig att produktfoto med ett vardags objektiv och dåligt ljus inte är någon bra kombo.
Som tur var så fick vi det att funka. Har nämligen trots sjukt hus fotat mat bilder till mallans projektarbete hela förmiddagen och nu så här på kvällskvisten var det ganska spännande att gå igenom dom.
Man blir dock alltid lite förvånad när man lägger över dom på datorn, vissa saker ser man inte på kamera displayen, nåväl jag tror att det blir bra ändå.
Men som sagt, saknar mitt favvo objektiv sånna här ggr. Klantig som jag är tappade jag den i marken härom veckan och har inte lyckats få hem den från lagning än, å andra sidan har jag insett att jag måste kirra mig ett nytt och snäppet vassare. Nog snackat om foto

Det här arrangemanget tyckte jag mycket om, ett festligt sätt att linda in en tunnbrödsrulle
men bara en sneak peak, resten får ni se om ni köper receptboken :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: