Tiden går, kärleken består

Vilken super vecka hittils, ska paketera in och lägga den i min ficka.
Det har alltså redan gått 2 månader sen plutten föddes och dagarna blir bara bättre och finare på alla sätt.
Som idag till exempel då han har boxats i gymmet och börja hajja grejjen och att han skrattar gång på gång
högre och högre och längre. Mitt hjärta alltså, tänk om han blir en mini sandra som skrattar heeela tiden åt allt. Fan va roligt vi ska ha åt inget då haha



Hud mot hud is the new black

Postat av: Sara

Nu när vi träffats vågar jag ju kommentera ;)

Han blir ju bara vackrare & vackrare. Nova är inne i en väldig bebisperiod & när hon såg era fina bilder sa hon att hon ville ha honom :)

2011-03-18 @ 19:21:57
Postat av: Maciel

Jisses vännen. Vad vackra ni är. Känns som om jag säger det, och endast det, men skyll er själva. Helt underbara. Som jag saknar..

2011-03-22 @ 11:13:47
Postat av: Zandra

sv: jasså, oj då är det ju en bit. men vi är ju på Teg ganska ofta för linnéa har sin låtsas farmor och farfar där :)

okej, ni letar för fullt då?

vill ni inte tillbaka till vännäs då?

2011-03-24 @ 19:15:36
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: