liten blev stor

Åh måste verkligen skriva om det fina besöket vi veckan
Killen som stal mitt hjärta, första ungen som fick mig på fall innan min egna! Han var bäbisen jag inte ville släppa, fångade mitt egentligen inte så bebismogna hjärta, ah han finns hos mig jämt varje dag likaså hans mamma
hur som helst, jag tappade bort mig
Lennox har varit på besök med sin pappa och storebror
ÄNTLIGEN, kunde egentligen inte fatta att han sprang omkring på gräsmattan och att han faktist hade längre ögonfransar än när jag såg honom sist, och munnen full av tänder.
Såg nästan bara hans mamma framför mig, (för han är så mycke du maciel det är en kopia fast i miniatyrform för fan, läskigt, eller typ inte, mest grymt)
I alla fall, han fick sparka på mina låtsas äpplen i lägenheten och dansade till musiken i badrummet och låtsades att han hade en polare i spegeln som han tävlade mot, sprang med sina små höftvickningar, fort fort,
nallade dexters tutte som såg alldeles för liten ut för hans ansikte. Han snackade spanska fast att jag inte forstod, men gjorde det med ett leende på läpparna, åh
jag lyfte upp honom när han sprang runt i blöjja och ville mysa, han ville också
strök mig bak på axeln och han tog min hand och la den mot hans kind
när han tittade på min lilla korv så tittade han på mig och sa "bäs?bäs?bäs?"
ah det är min bebis
och sen pussade han på honom, flera ggr
och jag hade kameran i högsta hugg som den japanen jag är, fattas bara mindjehöga khaki shorts ju





Behöver jag säga mer, helt ärligt
Fint minne att spara i minnebanken


Postat av: Maciel o Lennox

hjärtat, jag gråter som en riktig tönt när jag ser det här. älskade pojkar, på samma bild vännen. han pussar dexter åt mig också ser jag, vad stolt jag blir. de är så fina att mitt hjärta dör en bit. jag är så glad att ni fått hänga <3 åh. mållös. jag älskar er. allihop.

2011-06-27 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: