Piss valborg

Vilken yber (vet inte hur man gör ett U med 2 prickar över ok) lång dag
vi har lite sjukstuga här hemma, jag har typ feber till och från och känner mig inte riktigt med i leken
dexter har haft feber och varit snuvig i nåra dar nu, idag mest gnällig
ingen bra kombination
christoffer har varit hängig men det har gått över
det var någon som sa att barn är förkylda 300 ggr dom första åren, låter lovande
jag är sjukt inte peppad på det, men okej one down and en miljard to go:)
näe men helt ärligt, vi har inte haft något internet på för många dagar, nog för att det har varit fullt upp med lägenhetsbök och besök och allt möjligt så kan man inte komma ifrån att internet är tyvär en stor del av ens liv

Åter till valborg, vi skulle på middag ikväll men jag är ju inte piggelin så cicka for och jag är lilleman stannade hemma. Äntligen sover han, scheisse vilken bestämd kille man har att göra med ibland
"sova är för mesar" tycker han
idag slog han rekord i att inte sova mer än sammalagt 30 minuter utspridd på 3 tillfällen
nu är han out och kommer sussa gott hela natten hoppas jag

Imorgon skulle vi på födelsedags fika hos ida men stackarn drog på sig magsjuka
inte ok


näe efter allt gnäll får ni en mysig bild på dexter och erik
enjoy


Postat av: Anonym

Usch, jag håller med att din Valborg lät "piss" men efter regn kommer solsken....fast till och med vädret känns down....

Kramar på er och krya på er SNART!

2011-05-01 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: