Vi blir aldrig som dom från stan

Skönaste låten just nu
Oskar Linnros - Ack sundyberg

Från det ena till det andra så sitter jag och tittar runt lite på hm´s hemsida, hittar sjukt mycket fint i bikini väg faktist men helt ärligt, jag tycker inte att jag har stora tuttar men hm verkar ha dragit ner på storlekar på överdelen. Sne blir jag, borde dra och köpa tyg, skicka in och skriva
- här har ni, sy en jävla bikini överdel åt mig så jag också kan va snygg i sommar, helvete

jag kan inte komma ihåg att det var så här förra året, näe så var det inte
men i år har minsann folk gjort bröst förminskningar

äsch, det blir naket helt sonika

Postat av: johanna

I like it naked!

2010-03-11 @ 15:34:49
Postat av: Maciel

Haha. I love u.

2010-03-11 @ 22:40:12
Postat av: Emma

men visst blev det rätt bra?



mendu- tack själv, myspys att strosa runt ba!

2010-03-16 @ 15:40:35
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Emma

visst blir man lite sådär pirrigt förälskad i dom?

2010-03-20 @ 23:15:03
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: