värme varmt hett varmare

klockan elva på kvällarna
i en hel vecka nu bubblar det i magen
det bubblar, på riktigt
någon tjoar och tjimmar så det står vildar hästar till
jag är så kär
håller mig vaken till klockan elva bara för att få mysa
blunda och bli varm i kropp och knopp

gaah, att det ska va så här sjukt spännande
vad är grejjen med 9 månader
2 hade ju räckt
poff
fast ändå inte
verkligen inte när jag tar lite på det
9 månader är fan perfekt
man får hinna få panik tusen miljarder ggr
hinna planera och planera om och om om om om
FÖRBEREDA SIG
mentalt,kroppsligt,fysiskt
har fortfarande inte hunnit harta
gaah, jag har verkligen sinnesjukt mycket att ta tag i
och sen viktigast av allt
längta
längtan är störst bäst och vackrast

jag kommer bli en sån som väcker sin unge när den sover bara för att få pussa sönder och snusa på näsan
stryka på näsa,mun och panna
titta på tills ögonen värker, bära på tills armarna inte orkar mer men orkar ändå
det här är så spännande

kanske blir det inte så? men just nu kan jag inte tänka mig annat
jag vill inte sova på hela den dagen när jag tänker på det nu, fast jag vet att sömn kommer vara min bästa och viktigaste vän

på tal om näsor
har ni luktat på någons näsa någon gång, pussat på den och strukit på?
det är det bästa, göre ba
skit i om den personen hatar det för det är så varmt och kärleksfullt ändå

åh gud, har ni glömt föresten
att det är tisdag imorgon, jag hade det för en halv sekund sen fick jag panik och längtade hjärtfullt igen
imorgon kommer vi få se lill snärtan
gaah, pojke/flicka
pojkflicka:)
vad tros?
JAG VET EEEEJ!
så nyfiken, slå mig för jag sprängs av nyfikenhet

den här känslan som jag har i magen, som växer i hjärtat är för stor
den får snart inte plats
vill ni snudda på min känsla?
ni kan inte
jo kanske ni som redan har upplevt det men det är konstigt
försöker leta ord i mitt trånga vokabulär men finner inget
rädd är jag
megaskraj

ni vet när man försöker bolla med en känsla, lätt som en fjäder
den här känslan är tung, tung som månen och jorden ihopslagit till ett
oj vad komplicerat det blev, vill förstå själv men allting blir som en ända palt
seg och ger koma
jeppsi pepsi

jag tror att det kommer gå bra
kärlek hörrni, det är grejjer det (som vi säger i norrland!)
peace out


Postat av: Zandra

Vänta bara tills du får respons. Du knuffar på magen och ut kommer en fot, ett knä eller en hand som svar. Det är underbart. På många sätt så vill jag att Pytte ska stanna i magen för alltid. Men det finns för mycket positivt med att den lill* ska komma ut. Nu när allting står klart här hemma och vi hämtar vagnen imorn.

Grattis igen! Det är ju hur kul som helst. Du har en riktigt spännande, mysig och kärleksfull tid framför dig!

2010-08-03 @ 10:08:17
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Ida

LOVE

2010-08-03 @ 12:18:39
Postat av: Emma

livet! lilla lilla underbara livet.

2010-08-03 @ 13:05:12
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Anonym

<3 kärlek baby!

2010-08-03 @ 15:41:04
URL: http://libertadjusticia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: