konsten av att kunna vakna pigg kl 7

Det är något allvarligt fel på mig just nu. Pensiönärsometern slår volter, hjälp jag börjar bli gammal.
Näe saken är bara att jag hela veckan har vaknat exakt klockan sju av mig själv och solen och sen inte kunnat somna om, innan jobbet har jag tagit mig en morgon promenad i solen. Det måste ju vara för att jag är övertaggad eller nått, knäpp kanske, kvällstrött, vem vet?
Imorse var planen att sova ut men tjing balla bacon säger jag bara åt det för just imorse skulle alla dörrar i hela fastigheten bytas ut. Hela morgonen har jag suttit framför datorn som förövrigt äntligen har kommit och typ lyssnat på en jävla massa go musik. När jag skulle hämta vatten så klev jag rakt in i ett damm moln, det är fan damm överallt och jag är smått bitter över att det känns som att jag är inneboende i mitt hem.
Klockan har precis slagit 11 och nu är jag trött, oj så trött jag är efter 2 jätte långa veckor. Nu är jag ledig hela långa helg, och ja den kommer bli så mycket längre om jag fortsätter att trotsa lagen och vakna sju varje morgon.
Näe fan, nu kan ni räkna med att jag kommer va lite mer aktiv
tjohoo, och sen och sen och sen och sen vill jag ha en egen måne

tjing



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: