hey hey, yeah yeah

Sedan sist har jag bland annat hunnit

- beställa hem en ny dator
- sökt jobb
- fått jobb
- varit på en härlig ikea resa
- sjungit om umami
- gått långa promenader
- avnjutit ett x antal måltider
- köpt mockasiner för 100 kr
- fundera över vilken färg mitt hår ska bli
- glädjs åt mina fina vänner, nära som långt bort
- målat mina älghorn gula
- pussat på christoffer
- diggat till rihannas rude boy
- sett new moon 3 ggr
- jobbat
- shoppat och haft många lunch dejter
- simmat
- dansat
- så mycket att jag inte kan minnas hälften

det mesta känns så sjukt bra just nu, vilket bra år det här är
hittils åtminstone

vad har alla andra hunnit?

Postat av: the boss

jobbat jobbat o jobbat :)

2010-04-12 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: