Vara eller icke vara, det är frågan!

"bloggning är bara för att stryka över social kontakt"
Citerat :Christoffer

Och jag håller med till viss del,
- Jo jag läste ju det på din blogg
får man ofta höra ibland, vad hände med att ringa eller typ skicka ett mysigt sms,haha
Undrar om jag börjar tycka att bloggvärlden blir lite mycket 2008.

Kanske borde man inrikta sig på något mer konkret och viktigt istället för att lägga ut bilder på sig själv.
Motsäger mig själv men ändå är bloggen bra på ett sätt, vänner och bekanta man inte hinner träffa så ofta får ju en liten inblick i hur ens liv rullar på om dom vill.
Däremot tycker jag att mina okända läsare hemskt gärna får ge er till känna och berätta vilka ni är, det blir så mycket trevligare och gemytligare då.

Ska man inrikta sig på något mer konkret? Ska detta bli en fotoblogg på allvar kanske istället för en ihop rörd marängswiss/swits/swisch.

Ska tänka igenom det här en sekund

Postat av: Emelie

Jag är inne i en liknande fundration, därav bloggtorkan. På ett sätt är det hemskt kul att kika runt på bloggarna och också att dela med sig själv. Men en del av mig inser att det blir lite speciellt att dela med sig av tankar och händelser till folk som man inte känner/vill dela med sig tll alt. att det blir till dom som man lika gärna skulle kunna ringa.. nåja.. vet inte om jag ger mig än! ;)

2009-10-19 @ 14:46:45
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: