Första oktober

Nu jäklar är det nedräkning. 1 månad kvar tills the apartment är vår.
yada yada yada tänker ni säkert så jag slutar.

Idag ångrar jag att jag  hade virat runt den fetaste/längsta halsduken jag kunde hitta runt halsen. Fy, det har varit ruggigt idag och snö? vad hände
Cicka har valt den sista tapeten, denna gång fick han fria händer. Jag är skeptisk men antar att jag måste lita på honom..Vi beställde också en skit snygg utomjordisk taklampa som kommer sitta i vardagsrummet sen också.
Spännande är ordet


..
Har suttit och sett INLÅST på fyran. Så jäkla intressant, hoppas grabbarna lyckas välja en annan väg.
Någon annan än jag som satt bänkad?

hejba

Postat av: Frida

jag satt oxå bänkad igår, kommer följa det programmet och hålla tummarna för dem.!

2009-10-02 @ 17:35:26
URL: http://friidaboman.blogg,se
Postat av: Emelie

jag! Å du, vi missade helt vars "emil" (killen som inte kunde sova och åkte hem) kom ifrån. Vi spånade på att de måste vara här uppe. Vet du?

2009-10-02 @ 19:07:02
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: