Tandställning?

Oja, jag har lite bekymmer med mina tänder och måste fixa tandställning, fan att jag aldrig fick någon förfrågan om den när jag var yngre. Men än är det inte försent, grymt fult men inte försent. Min bror har skit fina, raka vita tänder efter tandställning och hans såg förjävliga ut innan så det finns ju hopp för mig också då antar jag.

Aja, har varit och gymmat nu på morgonen och det var faktist riktigt skönt. Ännu skönare att göra bort det så tidigt som möjligt för på kvällen är man oftast bara trött och det är en hel del folk å grymmet också. Gillar man att träna utan folk som glor å en så är förmiddagen en jätte bra grej
Huvva jag börjar jobba om en timme så jag ska kuta in i duschen och sen typ dra

Fotade för någon vecka sen och här är ett litet smakprov




Later

Postat av: Emma

så himla snygga bilder, sandra!



jo, jag tänkte faktiskt göra en sänggavel. ska bara ta mej i kragen och fixa lite pallar, såg ett gäng bakom returcentrum som man kanske får sno..

2009-05-28 @ 19:01:38
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: