jag förvarnade

Jahapp som alla säkert redan föstod så funkade inte det här med att plantera denna gång heller. Svärmor kom hit en dag och döds förklarade mina morötter och rödbetor, inte nog med det, kommer ni ihåg olivträdet som kunde leva upp till 2000 år? ah den var läskigt nära på att kolavippa den med.
Men icke förty icke förty, jag gav inte upp utan har gett mig fan på att få något att växa färdigt så både jag och cicka gick ut till landet som egentligen tillhör våran hyresvärd men som vi nu sköter om. Rensade ogräs, körde till ica och köpte lite nya frön och planterade dom. Har vi tur så blir det lite jordgubbar som fanns kvar sen förra året också. Håll tummarna för all del
Ett nytt försök har härmed inletts

Postat av: Macy

Haha, min fina vän. Jag skrattar ihjäl mig :)

2009-05-28 @ 22:23:29
Postat av: elina

haha, nej är det sant!



good luck med det nya då!!

....och det där kanske lät sarkastiskt... men jag menar det!

2009-05-29 @ 14:05:23
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: