spontana fredagen

Igår åkte jag buss in till ett snö kaos till umeå och mötte upp emelie. Vi strosade runt länge och jag lyckades köpa en hel outfit till kvällen som fortfarande var väldigt oplanerad. Vi fikade, drog på systemet och sedan på ica gourmet för att inhandla middagen. Gick sedan till teg där hon bor för att tillaga då det enda jag pratade om var hur hungrig jag var, haha
Middagen bestod av en underbart fräsch sallad med alla tillbehör, kyckling, vinegrett och vin. Smaskens!
Jag ringde ida och bad henne komma dit omedelbums och det gjorde hon minsann efter många om och men.
Kvällen slutade med att vi for ut, drack en drink och dansade. Mysigt värre ja, och sen har jag världens bästa fästman som orkade komma och hämta mig i ovädret och skjutsade hem tjejerna.
Idag mår jag inte alls så tokigt, det är lördag och ikväll är det robinson. Bunkra med onyttigheter så blir allt kanoners ..

Peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: