vad hände?

HEJBA, DET ÄR RIKTIGT DEPRIMERADE VÄDER UTE IDAG




Varför är jag så trött och slö och halvt död bara och hostig och harklig och ännu mer trött och ja blää.
död och förintelse för den här dagen.

inspirationen ligger på minus minus men jag ska försöka sammanfatta min dag på något sätt.

dagen började lyckligtvis med sovmorgon i alla fall, väldigt sälln händer det.
sen drog jag och hälsade på maciel och hugo, jag gillar dig hugo.
monterade ihop en massa ikea möbler, mm det var kul

sen fick jag tog sug på att äta onyttigt så det vart en kebab från blå huset, mjummie
och sen rusades det iväg på jobbet där det för övrigt hände FUCKING NOLL
det gjorde inte saken bättre.
aja, fick fara hem lite tidigare och det var mycket snällt, näe jag kom var jag endast sur och grinig över att, ja säg det egentligen.. ingen jävla aning, det kan bero på att det är den tiden på månaden, hm ah jag tror nästan det.

Nåväl, jag och cicka tog oss ut på en lång promenad iaf, det var skönt jag måste börja få igång mitt motionerande igen, den har legat på latsidan pga all förkylning.
Nu har jag just tryckt i mig en halv vatten melon, det var gott som stryk

det är tydligen scarie movie på tv och vid midnatt ska jag tydligen åka till ö-vik?
varföööör?


Okej  annars saknar jag ida litegrann.
nej nu ska jag avrunda. sov gott



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: