hey ya!

Okej jag vet jag suger men jag har inte haft lust
plus att det är jobbigt att ladda upp bilder.
men jag mår bra och jag har säkert massvis att berätta,

det enda jag kan komma på nu är att det var roligt att va ute med tjejorna i fredags, ni är mysigast.
Trodde dock att det skulle bli det igår men det kändes som att lusten försvann efter det som har hänt.

Åh jag tänker på familjen och vännerna.

Kan man känna sig så hjälplös som en sån här gång, svaret är nej.
Vad ska man göra, vad ska man säga?

Nåväl, det var trevligt att få lite sällskap av rico och maciel igår, bara mysa,
jag tycker om er mycket.
APRIL MACIEL! haha
det är inte längre kvar, okej och där slog paniken mig i bakhuvudet.

men idag har varit en skön dag, vi for ut till ida i vännfors och tog båten ut till sanddynorna och solade, det var trevligt sen blev det grillning och nu är man så trött och solstingen steg en åt huvudet så jag tror att det blir lite frisk luft, en dusch och och sen piss och gå isäng.

bilder kommer, jag lovar

Postat av: Frida

Jag vill se bilderna ! :)

Adda mig på msn!

2008-07-28 @ 17:57:09
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: