det här va roligt i mitt öga

humor

- it´s like sprite from the system
(system sprit)

-fucking skates
(jävla skator)

-blow the cops
(blåsa snuten)

aaaaallltså!
jag älskar direkt översättningar



Sådär ja, nu uppdaterar jag min blogg igen.
Det här suger, min hjärna skulle verkligen vilja bli en seriös bloggerska, men det verkar som att resten av mig inte orkar.
det är roligt att läsa andras bloggar iaf.
Andras är alltid så mycket intressantare än ens egna, fast å andra sidan så är det inget tvång att läsa min. bara lite ibland.

Idag har jag lite träningsvärk, vet inte varför men det tåls att bättra på den här framöver iaf.
Ikväll hoppas jag att det blir bio, jag är så sjukt sugen på se Hancock, inte nog med det så vill jag äta kina mat men iden kan jag nog sopa under mattan.

Idag har jag varit och träffat maciel som har varit borta typ för länge. jag har saknat henne som få.
men nu ska jag ta mig något ätbart och sedan mysa i soffan framför en film.

STAR


Postat av: Annelie

Åhhh kinamat! To die for!

2008-08-23 @ 15:01:45
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: