Dålig uppdatering

Ursäkta röran tänkte jag men egentligen menade jag uppdateringen.
Våran dator har kraschat, tusen tack till den externa hårddisken som har räddat mina miljarders bilder.
Nu ikväll fick vi låna en stationär dator av svärfar och som vanligt med ens tur så slutade skärmen att fungera. Ah ni hör ju, men det blev bra ändå för tv´n är stor nog :)

Annars har jag min jobbiga jobb vecka som nästan aldrig tar slut. Längtar tills på fredag som är den enda dagen denna vecka som jag får vara ledig. Ska passa på att hänga lite med brudarna, ha det mysigt helt enkelt.

Ikväll har vi stockholms besök, skit kul ju. Tycker såklart att maciel och lennox också kunde varit här men det får bli en annan gång.

Nu ska jag vara social
Ey, vill ni se brillorna?

Postat av: Maciel

Åh, saknar dig också. När kommeru hiiit? Puss.

2009-10-14 @ 23:56:11
Postat av: Ida

Vill definitivt se glajjerna!

bring it!

2009-10-15 @ 08:04:25
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, det är som mysigt! extra kul när dom kommer genom brevlådan en gång i månaden, det är som att man fyller år! när bär flytten av? ska du joina mej och frida på USM? :)

2009-10-15 @ 18:36:36
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Emma

så roligt! det är ju skitkul att flytta (iallafall IN)

haha, rutinerade ja, vi försöker få lite rutin :) men det blir king, ju fler som kan peppa varandra desto bättre!

2009-10-15 @ 18:47:25
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: