Spontant + Student

Igår enades jag och ida om att vi skulle ta en helkväll på en uteservering och unna oss lite dryck nu när man har fått några små kronor tillbaka på skatten, (vissa mer än andra jag nämner inga namn). Vi ringde dit emelie som också kände för att vara spontan och spendera nå små pengar utan att ha dåligt samvete för bröllops budjeten. Där satt vi och snackade skit och hade det himla trevligt. Eftersom att cicka skulle bli sen att hämta mig drog vi till ida och sa adjöken till emelie som var nöjd för kvällen. Jag och ida pratade om allta som har med relationer att göra vilket var väldigt intressant.
Till slut när klockan var 1 och jag hade stannat längre än jag skulle så kom min skjuts och där satt det en och en annan berusdad själ. Andreas som åkte med hem till vby är typ världens roligaste och jag pinkade nästan ner mig av skratt.Kort sagt så kom vi isäng strax efter kring halv 3, huvva.
En helg trevlig kväll iaf och idag har jag lite huvudvärk men jag är nyduschad och har gjort klart jeffs plakat för idag tar han studenten min lillebror

SJUNG OM STUNDENTENS LYCKLIGA DAR
det har vi sjungit nu på morgonen och kommit ihåg hur våran student var och hur länge sen det faktist var, ännu en gång får man en smärre chock av hur snabbt tiden går.

Näe, på med vattenfast mascara ifall att man skulle råka bli lite blödig. Hörs snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: