En sån där dag

En sån dag då man vaknar strax efter tio av att det kliar på benen som ba den efter alla myggbett från stugan. Troligtvis så var ovanligt giftiga mygg för betten är stora och svullna, allergisk? Sedan blev det brottom ner till tvättstugan efter att det slog mig att tvätten har legat i tvättmaskin hela natten, oansvarigt? Till frukost blev det inget, brist på saker i kylen, till lunch slängdes det ihop en pepparsalami omelett, smaskigt värre. Kröp sedan ner i soffan och slängde på en film, såg att det blåste ute och behövde då inte ha dåligt samvete för att dagen spenderades inomhus. Efter det hoppade jag in i duschen och duschade läääänge, alldeles skrynklig. Smörde in mig med viktoria secret body lotion som jag fick i "sommar present" av svärmor igår så nu luktar jag godis godis
Nu sitter man här och lyssnar på Kings of leon - sex on fire, helt underbar.
Snart barkas det av till jobbet,

I tisdags hade jag och ida "konversera så tar jag kort" moment




puss

Postat av: Ida

Men gud och ve!

inte alls, ni lär ju definitivt hinna före. haha

2009-07-21 @ 21:47:01
URL: http://silica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: