suck

Söndagar är sällan roliga.
Och fan att jag somnade i bussen så jag missade av hoppa av i vännäsby.
Aldrig mer buss . .

Men jag har så sjukt roligt och jag kommer lägga upp en del bilder när jag ids.
Pubrunda som sagt, det började hos emma där vi käkade tacos sen bar det iväg på marias, rött, elin för piff, pipes, två våningar och till slut olles. Jag är sjukt trött i kroppen idag, så inte pigg att jag vart tvungen att avboka min dejt med ida.
I veckan ska vi banne mig träffas.

Nu sitter christoffer och väntar på att jag ska klä på mig så vi kan promena. Det är så sjukt fint väder idag
Pjuss

Postat av: Emma

det lät ju riktigt shysst! skulle det vara okej om jag hängde på dej/er? jag skulle gärna testa, kul att haka på någon också om man får :)

2009-02-01 @ 18:34:19
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: