Slapp dag

EN skön dag idag, sovmorgon och sol i hjärtat. Inga många timmars jobb, ut och fota, iväg för att handla och sedan hem för att njuta av en måltid bestående av tacos. Tjao vad ska jag säga, livet leker ibland!

Jag kom på igår på dansen att jag verkligen behöver inhandla nya byxor, alla mina är gamla och har gjort sitt så nu har jag suttit och letat som en tok efter något passande och det här är det enda jag har hittat



visst ser dom dansvänliga ut? men lång leverans tid var det minsann.
Imorgon kommer bilderna från idag, jag tror att vissa blev bra faktist!
hejsvej

Postat av: Frida

såna har jag oxå beställt, fast svarta :)

2009-02-12 @ 10:13:04
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: