tropical sweden

What up folks
idag bjöd norrland på tropisk värme minsann
d to the exter bjöd på sovmorgon
vännfors bjöd på fint häng

jag kirrade biffen och skickade iväg namnfest inbjudningarna
har hängt över mig som en käftsmäll
om sanningen ska fram så är jag fett dålig,urusel på att styra upp saker
det krävs att jag blir sparkad i stjärten, får en deadline

annars då, vi gjorde stugpremiär i helgen så jag bjussar på en pic därifrån


we are family


Postat av: Ida

definitivt min favvofamilj!!

Vilket datum blev namnfesten nu då? jäkla turkland...

imorgon ses vi.

puss

2011-06-09 @ 09:09:44
Postat av: Maciel o Lennox

Att se er, finaste, gör bara avståndet ännu jävla värre. Pussar till dig och Dexter <3

2011-06-09 @ 09:11:12
Postat av: Anonym

Att se er, finaste, gör bara avståndet ännu jävla värre. Pussar till dig och Dexter <3

2011-06-09 @ 09:11:50
Postat av: Anonym

Att se er, finaste, gör bara avståndet ännu jävla värre. Pussar till dig och Dexter <3

2011-06-09 @ 09:17:20
Postat av: Anonym

Kul att få den fina familjen i den fina stugan:-))) Hade ni varit i stugan denna helgen som var då hade Dexter kunnat ta sitt första fotbad i havet:-))

Kramisar

2011-06-13 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: