Hallonbladste

Vet inte vad jag ska säga men jag är sjukt disträ. Tänker inte på mycket vettigt
Lägger den lilla energin jag har kvar på att dricka hallonbladste. Kopp efter kopp
Det sägs ju sätta igång,tror inte på sånt skit men i detta läge kan det ju knappast vara ovärt att prova ALLT
Smakade skit i början men nu börjar jag tycka om det, det var min vän emma som gav mig den för några veckor sen, fast jag vågade inte riktgt chansa innan jul och nyår så jag kör nu :)
På återseende


Postat av: Ida

PUSS!

Jag går här hemma och tänker att jag måste ha mobilen i närheten, för man vet aldrig när det "där" messet kommer komma!

2011-01-03 @ 11:57:29
URL: http://hemmahosida.blogg.se/
Postat av: Zandra

sådär tänkte jag ocksa. det kan ju inte skada.



hoppas att du får må bra i kropp och själ nu den sista tiden.



tänk, det är dina sista dagar som gravid nu. du kommer ju aldrig att vänta ditt första barn igen. njut nu av den sista tiden.



kram på dig!

2011-01-04 @ 03:29:14
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: