Ett januari barn

No baby in sight

Japp jag vill bara säga hur glad jag faktist är över att jag tog rådet och lyckades knipa ihop dom sista år 2010 dagarna(ofta jag bestämde). Det blir ett januari barn, precis som jag och det är ju helt perfekt.
Ännu har han inte knackat på någon dörr men det ska väl inte dröja så länge till får vi hoppas.
Vare sig vilket så kommer det här bli ett super år, jag bara vet det. Eller jag tänker gå in för det.
Inga nyårslöften bara nya mål.Livet kommer se helt annorlunda ut.
Jag kom ihåg att jag sa att 2010 skulle bli det bästa året och alltså faktist så blev det det. Är så sjukt nöjd med det året och har bara ännu mer roligt att se framemot som jag ser det.
Hoppas ni känner lika, nu ska jag ut och promenera och se till att jordens dragningskraft gör sitt jobb.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: