10 januari

herregud herregud herregud herreguuuuuuud

Tycker synd om er nyfikna själar som klickar in här varje dag i hopp om någon slags uppdatering men som fortsätter att bli besvikna. 5 dagar utan uppdatering från någon som går i väntans dagar är inte schysst, jag ogillar det lika mycket. Och ni är många och blir fler som gillar min osammanhängande blogg tydligen. KUUUL!!
roligare blir det kanske när jag lägger upp lite bebis bilder inte sant?

Eh OK
Idag har jag alltså gått över tiden med 10 dagar, typ dom längsta dagarna i mitt liv,oavsett hur mycket man försöker sysselsätta sig med saker så lyckas det ändå inte gå fort nog. Och så många gånger som man har fått höra "den som väntar på nått gott".
men det är lugnt 
det bästa är ju att jag vet att jag kommer få träffa lillstjärten inom några dagar, det är det som gör att man orkar.
Jag fyllde ju år för nåra dar sen också, vilken förträfflig födelsedag jag hade. Omringade av folk som älskar mig, det är fint. Trots att det fattades några pers så var det en bra dag. Vi behöver inte dela födelsedag heller jag och min son, han skulle nog inte gilla det, jag skulle!!

Idag hade vi våran sista träff med barnmorskan, allt såg ju fint ut som det har gjort hela tiden men vi kommer få en tid på ultraljud i slutet på veckan för en till rutinkoll och därefter får vi se vad som sker.

Ikväll ska jag träffa vänner, vi ska se skräckisar och käka snacks


tiden

Postat av: Zandra

nu är det snart det datumet som jag gissat på. 13:e. :)



en styrkekram till dig och massor med ork och glädje.



kom ihåg.. det är ju dom sista dagarna nu som du väntar ditt första barn. dom dagarna kommer aldrig igen.

2011-01-10 @ 20:24:53
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för senast. Det var supermysigt och trevligt. Gerd har också sagt att det blir på torsdag men jag vågar inte gissa för det blir bara fel ändå...Lillkillen kommer när det är dags och om han hellre vill ligga i sin mysiga koja så kommer han förr eller senare att bli utkörd:-)))) Håll ut Sandra!

Kram 66:an

2011-01-10 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: