Stora paket

Lugnaste dagen
Gissa om den här dagen har gått i myrtakt
Ledig är jag och cicka
Vaknade mega tidigt och har typ glidit runt i tights hela dagen
Det regnar ju, då får man det
Hur som så har det inte gjorts många knop
Undrar om jag kan få ihop ett enda (förutom all oboy drickande)
Jo för fan, vi fick paket
ett jätte stort, och så passande för vi gillar ju stora paket
Tadam, det var ju barnvagnen vi hade beställt
Nanting så lycklig man blev, dags att sätta ihop den också
Det tog ju sin lilla tid men cicka är bra på läsa instruktioner och jag är bra på att tillrättavisa
Nu står den i vårat vardagsrum och ser allmänt ny och fin ut, kunde faktist inte ha blivit nöjdare
Har ju självklart testkört den i lägenheten, haha brum brum
NÖJD än så länge och det ju huvudsaken
Nu till nästa projekt, eller kanske snarare en fråga
Vad har man i den? alltså förutom ungen och ja åkpåse har vi ju
Har jag missat nått, en liten mobil ska ju hänga där såklart men annars då?HELP


Och vad blev det då månne?


Japp
Bugaboo cameleon såklart
Men den är inte svart utan marinblå och gråsvart

Postat av: Zandra

du har väl en filt däri kanske?

Är det inte svårt att köra i snö med så små hjul? riktigt läcker vagn iaf! :)



vad har ni mer hunnit köpa till bebisen?

2010-09-21 @ 20:04:55
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: sandra

Ja en filt har vi lagt dit också såklart.

Dom små hjulen är ju obehändiga på vintern men vi har köpt till vinterhjul så det är lugnt och dom går att låsa så det är ju bra.

Vi har hunnit köpa en hel del

jag gör en lista här i bloggen sen för din skulle :)

2010-09-22 @ 08:35:37
Postat av: Zandra

okej, bra. känner du ändå att det saknas något i vagnen eller?

låter bra :)

det ska bli kul att läsa. det var så roligt att köpa allt till bebisen. du måste skriva listan snart ;)

2010-09-23 @ 22:04:37
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: