Att sova ensam

Natt nummer 2 ensam
Cicka är i rimbo på kurs och jag har sovit på jobbet en natt och hunnit jobba och träffat fint sällskap och hängt med the parents men mammas goda mat i magen, och nu ligger jag nerkurad i sängen
Ensamt och otroligt ovant att sova ensam i lägenheten
Tur att det inte är ute i skogen för då hade jag nog gjort ner mig om det knakade och hade sig.
Jaha, vad ska jag berätta?
Jo
Nästa fredag tar vi flyget till kretisch
Läängtar till utlandet, kommer ligga där som en strandad val och njuta av livet lite extra i en hel vecka
Ja, jag lämnar det på den noten


cicka och atlas på sanddyna

Postat av: LINN

morratlas!

2010-09-03 @ 08:47:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är helt enkelt skit att sova själv. Ack och ve min vän. Längtar till tisdag min snäcka!

2010-09-05 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: