Bekymrad

Hörrni, hur ska jag bli av med alla överflödskilon efter denna grav?
Stort bekymmer
Jag vet vad jag ska försöka med men frågan är om det ens är möjligt?
Igår njöt jag av att käka chips och dip med mina fina vänner efter våran spa dag som förövrigt var fantastisk
Aromabad borde alla unna sig eller varför inte massage. Det bästa är att jag har min grav massage kvar som jag ska spara in på december.
Åter till chips frossandet, jag njöt av varenda ett och tänkte att något sånt blir det minsann inte om någon månad.
Absolut inte banta men bli sund, jag längtar
Och jag längtar tills den här lilla stjärten som får mig att blomma av glädje varje morgon kommer ut och ligger bredvid mig istället för i mig.
Men seriöst, hur har ni gjort? alla ni som gick upp 20 +?
Det här krävs ju en smula mental träning, ska börja nu

Och och och, en sak till
Jag har inte ens börjat på att packa BB väskan
Igår frågade elina mig vilka förberedelser som krävs och jag glömde helt bort den, BB väskan alltså.
Största bekymmret här är vilken väska jag ska ta?haha ja ni hör ju

later

Postat av: Zandra

jag gick upp 22kg under min grav. (rättare sagt 25kg, jag hann gå upp 3kg innan inskrivningen...)



jag har nu 6kg kvar till inskrivningsvikten. men jag tänker inte så mycket på om jag ska gå ner. visst, jag vill ju såklart inte gå upp i vikt heller.. men på tio veckor så har jag gått ner 16kg känns ganska stabilt ändå. ja promenerar varje dag och äter frukost, lunch och middag. ibland (alldeles för ofta) så äter jag godis, chips eller kakor. men ser alltid till att försöka mig ut på en powerwalk varje dag. utöver besök på BVC och så.

det där kommer ju hur bra som helst för dig. du kommer inte att bry dig så mycket när väl lillfisen är här :)

2010-11-25 @ 16:13:55
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: