36

Vid det här läget borde alla veta vad fredagar innebär
Ny vecka, sjukt bra besök hos barnmorskan. Allt värden såg bra ut som alltid och bebis ligger fortfarande redo för födsel


Bebis:Nu väger bebisen ungefär 2,4 kg och är cirka 46 cm lång. Du kanske kan se en armbåge, fot eller ett huvud sticka ut på magen, när den rör och sträcker på sig. Eftersom livmoderns väggar och din mage sträcks alltmer och blir tunnare, kommer mer ljus in och bebisen kommer att utveckla tydligare dygnsrytm.

Jag: Har verkligen börjat lära mig bebisens dygnsrytm, det är ju kanske inte jätte lovande tid mässigt men haha. Efter måltider får jag alltid trycka ner hans rumpan med handen på höger sida för den putar ut och gör det obekvämt. Annars mår jag fin fint och varje dag påminner jag mig själv om att han snart är här, lika overkligt varje sekund.
Sneglade precis på sängen som står bäddad och redo,nu ligger det en älg iklädd julkläder som cicka lagt dit och en julstrumpa på spjälsängs hörnet. Lägenheten går mer eller mindre i jultema och amaryllisen börjar blomma.S här vill jag ha det varje jul, Han ska älska den precis lika mycket som vi. Åh kom snart


Postat av: Maciel

finaste vännen. blir så fylld av kärlek när jag läser det här. ni är så fina, jag är så glad att ni är som ni är och att en underbar liten son ska få ha er som päron. puss.

2010-11-28 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: