35

Halloj
Vet ni, jag är dålig på det här med gravidbilder känner jag
Det kommer komma lika spontant som mina glesa inlägg
Idag har jag haft en bra dag, lunch på vårat hak med girlsen och sen stros på stan, mörkt och mysigt
Köpte min första jullöpare idag, längtar tills jag får ta fram julen på rikt
Nu är jag hemma efter en kall cykeltur och har tryckt i mig en apelsin
Snart kommer cicka och company hem och då ska vi ut och äta middag,en köttbit vill jag ha
Vecka 35 som sagt, herreguuud och om en vecka och typ 3 dar så går jag på havandeskapsledigt


Postat av: Zandra

vad härligt med ledigt från jobbet. men jag börjar redan sakna jobbet. men skulle aldrig byta ut en jobbdag med en dag med linnéa. inte en chans.

2010-11-19 @ 20:44:38
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: